Niepubliczny Żłobek Mini College w Radomiu przy ulicy Wolność 10B

Żłobek „Mini College” to miejsce pełne miłości i uśmiechu. Przytulne i bezpieczne. Tworzy go wykwalifikowana kadra, która pomaga dzieciom szybciej się rozwijać, nabywać umiejętności społeczne, nawiązywać relacje z innymi dziećmi, uczyć się samodzielnej zabawy w komfortowych i bezpiecznych warunkach. Nasze zajęcia poprzez zabawę i opiekę pozwalają maluchowi poznawać świat wielozmysłowo i na miarę jego możliwości. Dostrzegamy indywidualność każdego dziecka, jego pragnienia i potrzeby. Rodzicom tworzącym naszą żłobkową społeczność zapewniamy porady i konsultacje w zakresie pracy z dziećmi.

Nasza oferta:

W Niepublicznym Żłobku „Mini College” zapewniamy maluchom profesjonalną opiekę od 6.30 do 17.00. 

W czasie pobytu w żłobku dzieci:

  • przebywają w nowoczesnych, przestronnych i estetycznych wnętrzach,
  • korzystają z nowoczesnych pomocy dydaktycznych do zabawy i nauki,
  • codziennie, poprzez zabawę rozwijają się , uczą i poznają świat,
  • uczestniczą w różnorodnych zajęciach opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych: rytmicznych, ruchowych, sensomotorycznych, sensoplastycznych, relaksacyjnych oraz z zakresu muzykoterapii, bajkoterapii,
  • biorą udział w zabawy ruchowych i wykorzystaniem elementów Integracji Sensorycznej,
  • dzieci mają zapewnioną opiekę specjalistów,
  • uczą są samodzielnego spożywania posiłków oraz nawyków higienicznych,
  • rozwijają słownictwo bierne i czynne, doskonalą procesy poznawcze,
  • uczą się świadomości własnego ciała i orientacji przestrzennej,
  • uczą się wyrażania własnych emocji, oraz rozumienia innych.

Dla prawidłowego rozwoju potrzebna jest właściwa opieka, nauka, pielęgnacja i prawidłowe odżywanie, dlatego w naszym żłobku dbamy o odpowiednie zgodne z normami standardy opieki i żywienia dzieci.

 

Poznaj naszą kadrę dydaktyczną

Kadrę Niepublicznego Żłobka „Mini College” stanowią kreatywni nauczyciele i opiekunowie, którzy sprawują profesjonalną opiekę edukacyjną i wychowawczą nad dziećmi. To ludzie o wysokiej kulturze osobistej i wrażliwości, nastawieni na zaspokajanie indywidualnych potrzeb i pobudzenie zainteresowań zgodnie z możliwościami rozwojowymi każdego dziecka. Cechuje ich otwartość, empatia, umiejętność organizacji i kreatywność w działaniu. Najważniejsze jest jednak to, że kochają pracę z dziećmi, wykonują ją z pasją, posiadają predyspozycje do wykonywanego zawodu.

Priorytetem nauczycieli i opiekunów jest ciągły rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach, kursach, warsztatach metodycznych oraz studiach podyplomowych. Dzięki podnoszeniu kwalifikacji nauczyciele i opiekunowie wzbogacają swój warsztat pracy, który korzystnie wpływa na rozwój dzieci. W takim miejscu dzieci czują się dobrze i bezpiecznie.

icon-pdf Zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru żłobków

Ramowy plan dnia Żłobka Mini College w Radomiu

6:30 – 8:15 SCHODZENIE SIĘ DZIECI, ZABAWY DOWOLNE W KĄCIACH TEMATYCZNYCH:

  • przyjmowanie dzieci, wymiana informacji z rodzicami,
  • zabawy swobodne według zainteresowań dzieci,
  • indywidualne zabawy edukacyjne z opiekunami.

8:15 – 8:30 CZYNNOŚĆ PIELĘGNACYJNE I HIGIENICZNE, PRZYGOTOWANIA DO ŚNIADANIA:

  • zabiegi i pielęgnacyjne,
  • wdrażanie elementów higieny osobistej,
  • kształtowanie umiejętności samoobsługowych.

8:30 – 9:00 ŚNIADANIE

9:00 – 9:15 CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNE I HIGIENICZNE:

  • nauka korzystania z nocnika i sedesu,
  • wdrażanie elementów higieny osobistej.

9:30 – 10:00 ZABAWY EDUKACYJNO – ROZWOJOWE. REALIZACJA PLANU ŻŁOBKA:

  • zajęcia organizowane stymulujące rozwój psychoruchowy dziecka,
  • zabawy ruchowe koordynujące całe ciało dziecka, doskonalące zmysł równowagi,
  • zabawy plastyczne, sensoplastyczne,
  • zabawy z elementami muzykoterapii, bajkoterapii,
  • zabawy logopedyczne, wspomagające rozwój mowy,
  • zabawy manipulacyjne i paluszkowe, sensomotoryczne,
  • zabawy parateatralne.

10:30 CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNE I HIGIENICZNE, PRZYGOTOWANIA DO I DANIA

10:45 I DANIE – ZUPA

11:15 CZYNNOŚCI HIGIENICZNE I PIELEGNACYJNE, PRZYGOTOWANIA DO WYPOCZYNKU, LEŻAKOWANIA

11.15 – WYPOCZYNEK LUB LEŻAKOWANIE:

  • słuchanie bajek, kołysanek, muzyki relaksacyjnej.

12:45 PRZYGOTOWANIE DO OBIADU:

  • zabiegi higieniczne i pielęgnacyjne,
  • wdrażanie elementów higieny osobistej,
  • kształtowanie umiejętności samoobsługowych.

13:00 OBIAD II DANIE

13:30 ZABAWY ORGANIZOWANE Z OPIEKUNEM W KĄCIACH TEMATYCZNYCH

14:15 CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNE I HIGIENICZNE, PRZYGOTOWANIA DO PODWIECZORKU:

  • nauka korzystania z nocnika i sedesu,
  • wdrażanie elementów higieny osobistej.

14:30 PODWIECZOREK

14:45 ZABAWY TEMATYCZNE ROZWIJAJĄCE OGÓLNE ZDOLNOŚCI DZIECI, ZABAWY SWOBODNE. ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI:

  • zabawy ruchowe,
  • zabawy integracyjne,
  • zabawy konstrukcyjne,
  • indywidualne rozmowy rodziców z opiekunami.

 

Dyrektor placówki – Katarzyna Borkowska

Absolwentka  studiów licencjackich na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie oświatą. Obecnie na piątym roku, kończy studia jednolite magisterskie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Pracę magisterską pisze na temat, powodów wykluczenia wśród rówieśników na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Posiada 11 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.  Systematycznie dąży do zdobywania nowych umiejętności i wiedzy. Chętnie bierze udział w szkoleniach, warsztatach i kursach do których min należą: Kurs animatora zabaw dziecięcych, Komunikacja i Integracja a Międzynarodowa Klasyfikacja ICF, Trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu, Pozytywna dyscyplina w przedszkolu, Innowacje pedagogiczne w przedszkolu, Adaptacyjne vademecum. Miłośniczka kreatywnych zabaw dla dzieci, zawierających elementy muzykoterapii, bajkoterapii, plastyki i sensoplastyki, oraz zabaw ruchowych w szczególności Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Ceni sobie również elementy nauczania wg. Montessori. Praca z dziećmi, zarządzanie placówką ,organizacja przestrzeni do zabawy i nauki dla dzieci sprawia jej ogromną satysfakcję i radość. Niezwykle ceni sobie empatię i indywidualne podejście do każdego dziecka. Bliski jest jej nurt we współczesnej pedagogice ,,Pedagogika Serca” Marii Łopatkowej. W życiu prywatnym mama dwójki dzieci, to im najchętniej poświęca swój wolny czas. Uwielbia jeździć na łyżwach, czytać książki i słuchać webinarów i podcastów skierowanych do pedagogów i nauczycieli. Tak najchętniej spędza jesienne i zimowe popołudnia a spacery i kontemplacja przyrody to częsta forma relaksu, podczas której zachwyca się pięknem stworzenia świata. W szczególności lubi Krainę Wielkich Jezior Mazurskich. Ponadto interesuje się psychologią rozwojową.

Ulubione cytaty:

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może – pomóż” J. Korczak

,, Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, a żeby go coś naprawdę zajmowało” J. Korczak

Agnieszka Piwońska

Absolwentka Politechniki Radomskiej im. K. Pułaskiego, gdzie ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika o specjalności profilaktyka społeczna i resocjalizacja. Obecnie studentka studiów jednolitych magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna na Akademii  Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu, oraz studiów podyplomowych na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) Ukończyła Policealną szkołę na kierunku Opiekunka dziecięca.  Od 5 lat zawodzie. Uczestniczy w wielu kursach i webinarach, podnosząc kwalifikacje. Jest osobą kreatywną, pogodną, ciepłą, uwielbia pracę z najmłodszymi.

Joanna Pacek

Praca z dziećmi to moja pasja! Posiadając trójkę dzieci oraz wykształcenie pedagogiczne, czuję, że mogę wnieść wiele pozytywnego do życia maluchów w naszej placówce.
 
Ukończyłam studia licencjackie z zakresu pedagogiki, specjalizując się w profilaktyce społecznej i resocjalizacji oraz kurs opiekuna dziecięcego. Aktualnie kontynuuję naukę na studiach magisterskich, gdzie wybrałam pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z terapią pedagogiczną. Dodatkowo poszerzam wiedzę na studiach uzupełniających z przygotowania pedagogicznego do zawodu nauczyciela.
Moje doświadczenie z dziećmi nauczyło mnie cierpliwości, empatii oraz kreatywności w wspieraniu ich rozwoju. Zależy mi na tworzeniu wspaniałej atmosfery w żłobku oraz budowaniu zdrowych relacji z dziećmi. 
 
Z radością podejmuję się wyzwań i pomagam maluchom odkrywać świat!

Kamila Pilarska

Ukończyłam kurs „Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym„ oraz „Kurs Pomoc Nauczyciela w Przedszkolu”.
Z pasją pracuje w naszym żłobku jako opiekunka najmłodszych. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Pracowałam w placówkach żłobkowych oraz przedszkolnych, co pozwala na profesjonalne i czułe podejście do każdego dziecka. Od zawsze cenię sobie pracę z dziećmi, ponieważ widok ich uśmiechu oraz ich postępy przynoszą mi ogromną satysfakcję .W swojej pracy staram się tworzyć bezpieczną i stymulujące środowisko w którym dzieci mogą rozwijać swoje umiejętności społeczne, emocjonalne i poznawcze. Jestem osobą kreatywną, ciepłą, uśmiechniętą która z łatwością nawiązuje kontakt z dziećmi. Biorę czynny udział w różnych kursach czy webinarach .Zamierzam dalej się kształcić i podnosić swoje kwalifikacje .

Agnieszka Zawadzka

Ukończyłam 2 letnią szkołę policealną o profilu „Opiekunka dziecięca „od 4 lat pracuje w zawodzie ,biorę czynny udział w szkoleniach i warsztatach związanych z rozwojem i opieką nad dziećmi.

Jestem osobą spokojną ,odpowiedzialną dla której bezpieczeństwo dzieci jest priorytetem. Po pracy jestem szczęśliwą mamą i babcią. Interesuję się modą, kocham czas spędzony z rodziną i spacery z pieskiem .

Agnieszka Gocel

Ukończyłam kurs „Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym”, jestem w trakcie kursu „plastyki sensorycznej” i w planach inne, by móc podnosić swoje kwalifikacje.  Jestem mamą, babcią, która w wolnych chwilach uwielbia szydełkowanie, zajmować się ogrodem czy zwierzakami.  W integracji z dziećmi, najważniejszym dla mnie jest, by dziecko czuło się bezpiecznie,  by czuło się zrozumiane oraz by wspierać jego rozwój. 

Paulina Jedynak

Obecnie jestem studentką V roku studiów  jednolitych magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna w Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu. Równocześnie poszerzam swoje kwalifikacje kończąc już Studia Podyplomowe na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika).

Posiadam trzyletnie doświadczenie w pracy z dziećmi do lat trzech, a także roczne doświadczenie w pracy w przedszkolu, gdzie miałam okazję rozwijać swoje umiejętności w zakresie opieki, wychowania i edukacji najmłodszych. Ukończyłam również kurs opiekunki dziecięcej w żłobku.

Jestem osobą odpowiedzialną, cierpliwą i pełną pasji do pracy z dziećmi.

Alicja Kucharska

Jestem absolwentką studiów jednolitych magisterskich na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Biorąc udział w kursach i szkoleniach, zdobyłam kompetencje z zakresu nowoczesnej edukacji: ,,Wykorzystanie interaktywnych klocków MODI w edukacji STEAM” oraz ,,Trening zastępowania agresji w grupie rówieśniczej”. Ponadto, uczestniczyłam w Międzynarodowym szkoleniu, opartym na modelu treningowy DIAL – zwiększenie umiejętności prowadzenia dialogu i wykorzystywania go w codziennym życiu oraz Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Edukacja w dobie pandemii”. Staram się nieustannie dbać o

samorozwój, stale podnosić swoje kwalifikacje, kompetencje oraz umiejętności, np. poprzez udział w webinarach czy aktualną literaturę psychologiczno-pedagogiczną. Dzięki czemu mogę wykorzystywać najnowsze trendy edukacyjne, metody nauczania w pracy z dziećmi oraz dbać o dobre relacje i współpracę z rodzicami.  

Jestem osobą empatyczną, cierpliwą, pogodną, wrażliwą na wszelkie potrzeby dziecka. Staram się być czujnym obserwatorem dziecka, podążać za nim, pomagać samodzielnie odkrywać siebie oraz otaczający go świat. Uważam, iż każde dziecko jest wyjątkowe, dlatego też w swojej pracy stawiam na indywidualne podejście wobec każdego z nich (nauczanie z elementami M. Montessori).
Ważne jest dla mnie, by dzieci wykorzystywały swój potencjał oraz stawały się samodzielne, jednocześnie pamiętając o potrzebie bliskości oraz wsparcia. Największym szczęściem jest dla mnie widzieć postępy rozwojowe i edukacyjne dzieci, które z uśmiechem pokazują, czego się nauczyły. Każdy uśmiech dziecka traktuje, jako sukces, gdyż „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” (J. Korczak).  Moim życiowym celem jest praca z dziećmi, która daje mi wiele radości, satysfakcji oraz spełnienia zawodowego. 

Swój wolny czas spędzam aktywnie, na świeżym powietrzu, np. w formie długich spacerów, wycieczek rowerowych, a kiedy tylko mogę wyjeżdżam odkrywać szlaki gór polskich.

Monika Fornalik

Swoją przygodę z Mini College zaczęłam w 2023 roku w oddziale w Skarżysku-Kamiennej.
Ukończyłam kurs „Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym” a także szkolenie pt.”10 strategii na pracę z trudnymi emocjami dzieci w szkole, przedszkolu i żłobku”.
Od tego czasu rozwijam swoją pasję w pracy z dziećmi.

Jestem ciepłą, empatyczną a także odpowiedzialną osobą która potrafi stworzyć bezpieczne i wspierające dziecko środowisko
Praca z dziećmi daje mi dużo radości i zadowolenia oraz pozwala się spełniać zawodowo.

W wolnym czasie lubię odpoczynek przy ciekawej książce lub filmie a także uwielbiam spacery i podróże. Morze i woda to zdecydowanie mój żywioł.

Fundacja Mini College, ul. Duża 21, 25-304 Kielce realizuje Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus poprzez utworzenie 28 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Niepublicznym Żłobku Mini College w Radomiu przy ul. Wolności 10 B, U1, U2, 26-610 Radom

W wyniku realizacji zadania powstaną dwie sale opieki dziennej dla dzieci wraz z pomieszczeniem sanitarnym.

Okres realizacji: 01.02.2025 r. – 30.04.2025 r.

Celem zadania jest zwiększenie dostępności miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 poprzez utworzenie przez Fundację Mini College z siedzibą w Kielcach, ul. Duża 21, 25-304 Kielce 28 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Niepublicznym Żłobku Mini College w Radomiu przy ul. Wolności 10 B, U1, U2, 26-610 Radom.

Prace wykonane w ramach zadania, polegają na adaptacji zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania, tj. dostosowania budynków lub pomieszczeń do potrzeb dzieci (w tym z niepełnosprawnością), w tym do wymogów budowlanych, sanitarno-higienicznych, bezpieczeństwa przeciwpożarowego itp., w celu utworzenia nowych miejsc w żłobku.

 

Całkowita wartość projektu: 335 165,25 zł

Dofinansowanie projektu ze środków FERS: 335 165,25 zł

 

„Dofinansowane przez Unię Europejską – NextGenerationEU”

Utworzenia 13 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Niepublicznym Żłobku Mini Collage
w Radomiu przy ul. Wolności 10 B, U1, U2, 26-610 Radom

Na podstawie art. 62 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2024 r. poz. 338), w związku z uczestniczeniem w realizacji Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0–3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ oraz na podstawie art. 14li i art. 14lzh ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2024 r. poz. 324), porozumienia z dnia 2 lutego 2023 r. pomiędzy Ministrem Rodziny i Polityki Społecznej a Wojewodą Mazowieckim w sprawie powierzenia części zadań związanych z realizacją inwestycji A4.2.1 Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach Maluch+ wskaźnik – (A61G) Tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, a także pkt 4.1. i 8.1.2. Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029 Fundacją Mini College z siedzibą w Kielcach, ul. Duża nr 21, 25-304 Kielce realizuje zadanie utworzenia 13 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Niepublicznym Żłobku Mini Collage w Radomiu przy ul. Wolności 10 B, U1, U2, 26-610 Radom.

W wyniku realizacji zadania powstanie sala dla dzieci, w tym uwzględniono pomieszczenie sanitarne, szatnie oraz pomieszczenie socjalne.

Okres realizacji: 01.08.2024 r. – 25.11.2024 r.

Celem zadania jest zwiększenie dostępności miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 poprzez utworzenie przez Fundacją Mini College z siedzibą w Kielcach, ul. Duża nr 21, 25-304 Kielce 13 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Niepublicznym Żłobku  Mini Collage w Radomiu przy ul. Wolności 10 B, U1, U2, 26-610 Radom. Prace wykonane w ramach zadania, będą polegać na adaptacji zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania, tj. dostosowania budynków lub pomieszczeń do potrzeb dzieci (w tym z niepełnosprawnością), w tym do wymogów budowlanych, sanitarno-higienicznych, bezpieczeństwa przeciwpożarowego itp., w celu utworzenia żłobka.

Całkowita wartość projektu: 184 500,00 zł

Dofinansowanie projektu ze środków KPO: 161 330,00 zł

 

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego 11/2024/M

Fundacja Mini College ul. Duża 21, 25-305 Kielce w związku z zakończeniem postępowań dla Niepublicznego Żłobka Mini College w Radomiu, ul. Wolność 10B na os. Wolność, 26-610 Radom, przekazuje rozstrzygnięcia zapytania ofertowego

Rozstrzygnięcie dla zapytania 11/2024/M – Wykonanie prac remontowych i adaptacyjnych pomieszczeń Niepublicznego Żłobka Mini College w Radomiu, ul. Wolność 10B na os. Wolność, 26-610 Radom

ZAPYTANIE OFERTOWE NR. 11/2024/M

Data publikacji 10.02.2025 r.

Zaproszenie do składania ofert w trybie zasady konkurencyjności na wyłonienie Wykonawcy: Wykonanie prac remontowych i adaptacyjnych pomieszczeń Niepublicznego Żłobka Mini College w Radomiu, ul. Wolność 10B na os. Wolność, 26-610 Radom

Na potrzeby utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Aktywny Maluch 2022-2029” , współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO), Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus 2021-2027

Rozstrzygnięcie zapytań ofertowych 10/2024/M+

Fundacja Mini College ul. Duża 21, 25-305 Kielce w związku z zakończeniem postępowań dla Niepublicznego Żłobka Mini College w Radomiu, ul. Wolność 10B na os. Wolność, 26-610 Radom, przekazuje rozstrzygnięcia zapytania ofertowego

Rozstrzygnięcie dla zapytania 10/2024/M+ – Adaptacja polegająca na remoncie zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania, tj. dostosowanie pomieszczeń do potrzeb dzieci (w tym z niepełnosprawnością), w tym do wymogów budowlanych, sanitarno-higienicznych, bezpieczeństwa przeciwpożarowego itp. dla Niepublicznego Żłobka Mini College w Radomiu, ul. Wolność 10B na os. Wolność, 26-610 Radom

ZAPYTANIE OFERTOWE NR. 10/2024/M+

Data publikacji 01.08.2024 r.

Zaproszenie do składania ofert w trybie zasady konkurencyjności na wyłonienie Wykonawcy: „Adaptacja polegająca na remoncie zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania, tj. dostosowanie pomieszczeń do potrzeb dzieci (w tym z niepełnosprawnością), w tym do wymogów budowlanych, sanitarno-higienicznych, bezpieczeństwa przeciwpożarowego itp. dla Niepublicznego Żłobka Mini College w Radomiu, ul. Wolność 10B na os. Wolność, 26-610 Radom”

Na podstawie art. 62 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2023 r. poz. 204, ze zm.), rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Dz. Urz. UE L 57 z 18.02.2021, str. 17 ze zm.) – Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ wskaźnik – (A61G) Tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia, zwanego dalej „KPO”, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 2 pn. Opieka nad dziećmi i równowaga między życiem prywatnym i zawodowym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, zwanego dalej „FERS”, art. 14 lzh, 14ll i art. 14 ln ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2023 r. poz. 1259, ze zm.), art. 151 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1270 ze zm.), Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029

WNĘTRZE PRZEDSZKOLA/ŻŁOBKA

DZIEŃ OTWARTY


    Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią 'Klauzuli Informacyjnej dla rodziców dzieci zgłaszanych/uczęszczających do Żłobka Mini College' zawierającą informacje nt. przetwarzania danych osobowych, dostępną w zakładce 'Pobierz' na podstronie danego przedszkola.