Naukowe Przedszkole Integracyjne Mini College w Radomiu przy ulicy Wolność 10B.
Przedszkole wprowadza dziecko w nowy, niezwykły świat. Poprzez zabawę rozwija wszechstronnie, stymuluje i kształci. Jest miejscem do poznawania
i doświadczania świata. Pokazuje, że dzieci są różne i posiadają zróżnicowane potrzeby. Uczy nawiązywania kontaktów i współdziałania w grupie rówieśniczej. Jest miejscem, nauki zabawy, rozwoju oraz zawierania przyjaźni.
Nasza Oferta
W Niepublicznym Naukowym Przedszkolu Integracyjnym „Mini College” zapewniamy maluchom profesjonalną opiekę przedszkolną od 6:30 do 17:00.
W czasie pobytu w przedszkolu Mini College dzieci:
- przebywają w nowoczesnych, przestronnych i estetycznych wnętrzach,
- realizują program nauczania dla przedszkola zatwierdzony przez MEN,
- do realizacji programu wykorzystywane są nowoczesne pomoce dydaktyczne i zabawki,
- dzieci codziennie, poprzez zabawę uczą się j. angielskiego dzięki wprowadzonemu do przedszkola programowi – English Every Day,
- uczestniczą w zajęciach naukowych – podczas których w małych laboratoriach przenoszą się w świat nauki i zabawy – doświadczają, eksperymentują i badają,
Dzieci uczestniczą w różnorodnych zajęciach wychowawczo-edukacyjnych:
- muzyczno – tanecznych i teatralnych,
- relaksacyjnych takich jak muzykoterapia i bajkoterapia,
- zajęciach rekreacyjnych z elementami sztuk walki (Karate Kyokushin),
- dogoterapii,
- j. angielskim z lektorem,
- plastyce i sensoplastyce,
- uczestniczą w zabawach ruchowych z wykorzystaniem elementów Integracji Sensorycznej,
- biorą udział w spotkaniach z interesującymi wartościowymi ludźmi.
Dla prawidłowego rozwoju potrzebna jest właściwa opieka, nauka, pielęgnacja i odżywanie, dlatego w naszym przedszkolu dbamy o odpowiednie zgodne z normami standardy żywienia dzieci.
Naszym celem jest odkrywanie w każdym dziecku talentów i umożliwianie ich rozwijania.
Poznaj naszą kadrę dydaktyczną
Kadre Niepublicznego przedszkola „Mini College” stanowią kreatywni nauczyciele z wyższym wykształceniem pedagogicznym, którzy zapewniają profesjonalną opiekę i edukacje dla dzieci. To ludzie o wysokiej kulturze osobistej i wrażliwości, nastawieni na zaspokajanie indywidualnych potrzeb i pobudzenie zainteresowań zgodnie z możliwościami intelektualnymi każdego dziecka. Cechuje ich otwartość, empatia, umiejętność organizacji i kreatywność w działaniu. Najważniejsze jest jednak to, że kochają pracę z dziećmi, wykonują ją z pasją, posiadają predyspozycje do wykonywanego zawodu.
Priorytetem nauczycieli jest ciągły rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach, kursach, warsztatach metodycznych oraz studiach podyplomowych. Dzięki podnoszeniu kwalifikacji nauczyciele wzbogacają swój warsztat pracy, który korzystnie wpływa na rozwój zainteresowań i uzdolnień dzieci. Przekłada to się także na charakter i specyfikę zajęć w przedszkolu, czyniąc je za każdym razem ciekawszymi, bogatszymi i bardziej interesującymi dla wychowanków. W takim miejscu dzieci czują się bezpiecznie i chętnie przychodzą do przedszkola.
Wpisy do ewidencji placówek oświatowych:

Dyrektor placówki – Katarzyna Borkowska
Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie oświatą. Obecnie na piątym roku, kończy studia jednolite magisterskie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Pracę magisterską pisze na temat, powodów wykluczenia wśród rówieśników na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Posiada 11 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Systematycznie dąży do zdobywania nowych umiejętności i wiedzy. Chętnie bierze udział w szkoleniach, warsztatach i kursach do których min należą: Kurs animatora zabaw dziecięcych, Komunikacja i Integracja a Międzynarodowa Klasyfikacja ICF, Trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu, Pozytywna dyscyplina w przedszkolu, Innowacje pedagogiczne w przedszkolu, Adaptacyjne vademecum. Miłośniczka kreatywnych zabaw dla dzieci, zawierających elementy muzykoterapii, bajkoterapii, plastyki i sensoplastyki, oraz zabaw ruchowych w szczególności Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Ceni sobie również elementy nauczania wg. Montessori. Praca z dziećmi, zarządzanie placówką ,organizacja przestrzeni do zabawy i nauki dla dzieci sprawia jej ogromną satysfakcję i radość. Niezwykle ceni sobie empatię i indywidualne podejście do każdego dziecka. Bliski jest jej nurt we współczesnej pedagogice ,,Pedagogika Serca” Marii Łopatkowej. W życiu prywatnym mama dwójki dzieci, to im najchętniej poświęca swój wolny czas. Uwielbia jeździć na łyżwach, czytać książki i słuchać webinarów i podcastów skierowanych do pedagogów i nauczycieli. Tak najchętniej spędza jesienne i zimowe popołudnia a spacery i kontemplacja przyrody to częsta forma relaksu, podczas której zachwyca się pięknem stworzenia świata. W szczególności lubi Krainę Wielkich Jezior Mazurskich. Ponadto interesuje się psychologią rozwojową.
Ulubione cytaty:
„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może – pomóż” J. Korczak
,, Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, a żeby go coś naprawdę zajmowało” J. Korczak