Niepubliczne Naukowe Przedszkole Integracyjne Mini College
Dla większości maluchów przebywanie wśród rówieśników jest wskazane i bardzo korzystne. Każde dziecko powyżej drugiego roku życia potrzebuje towarzystwa dzieci w podobnym wieku. Chodzi nie tylko o przyjemne spędzanie czasu, ale także o nabieranie umiejętności współżycia z innymi. Maluchy potrzebują miejsca, gdzie mogłyby się wybiegać, wyskakać i spożytkować nadmiar energii. Żłobek czy przedszkole jest miejscem gdzie dziecko uczy się nawiązywania kontaktów z innymi dziećmi, ale także z dorosłymi innymi niż najbliższa rodzina. Nie podlega dyskusji rola takich placówek w przypadku, gdy rodzice pracują zawodowo.
Nasza Oferta
W Niepublicznym Naukowym Przedszkolu Integracyjnym „Mini College” zapewniamy maluchom profesjonalną opiekę przedszkolną od 6:30 do 17:00.
W czasie pobytu w przedszkolu dzieci:
- bawią się pięknymi i bezpiecznymi zabawkami w przyjemnych i estetycznych wnętrzach,
- realizują program nauczania dla przedszkola zatwierdzony przez MEN,
- codziennie, poprzez zabawę uczą się j. angielskiego podczas zajęć z profesjonalnymi lektorami,
- uczestniczą w różnorodnych zajęciach wychowawczo-edukacyjnych:
- teatralnych,
- twórczych,

- rytmiczno – tanecznych,
- relaksacyjnych (muzykoterapia, bajkoterapia),
- biorą udział w spotkaniach z ciekawymi osobami.
Dodatkowo proponujemy:
- zajęcia rekreacyjne z elementami sztuk walki (Karate Kyokushin),
- zajęcia taneczne,
- kursy językowe dla najmłodszych,
- kursy pierwszej pomocy.
Dla prawidłowego rozwoju dziecka potrzebna jest właściwa opieka, pielęgnacja, żywienie zgodne z normami, a także stymulowanie rozwoju psychoruchowego. Zależy nam, aby rozwój Państwa dzieci przebiegał harmonijnie. W związku z tym w przedszkolu „Mini College” prowadzimy zajęcia:
- pozwalające wdrożyć nawyki higieniczne i nauczyć samodzielnego spożywania posiłków,
- muzyczne i rytmiczne,
- poznawania pojęć z najbliższego otoczenia, rozwijania słownictwa biernego i czynnego,
- ruchowe, pomagające opanować świadomość własnego ciała i orientacji przestrzennej,
- plastyczne, wspomagające poznawanie pojęć dotyczących kolorów, kształtów, faktur itp.
- zabawowe, rozwijające sferę poznawczą dziecka,
- językowe, pozwalające opanować podstawy języków obcych.
Naszym celem jest odkrywanie u dzieci talentów: muzycznych, plastycznych, matematycznych, językowych oraz innych. Dlatego też chcemy zaproponować konsultacje z psychologiem i logopedą, dzięki którym zostaną wyznaczone kierunki indywidualnej pracy z dzieckiem.
Poznaj naszą kadrę dydaktyczną
Kadrę Niepublicznego przedszkola „Mini College” stanowią kreatywni nauczyciele z wyższym wykształceniem pedagogicznym, którzy zapewniają profesjonalną opiekę edukacyjną i wychowawczą nad dziećmi. To ludzie o wysokiej kulturze osobistej i wrażliwości, nastawieni na zaspokajanie indywidualnych potrzeb i pobudzenie zainteresowań zgodnie z możliwościami intelektualnymi każdego dziecka. Cechuje ich otwartość, empatia, umiejętność organizacji i kreatywność w działaniu. Najważniejsze jest jednak to, że kochają pracę z dziećmi, wykonują ją z pasją, posiadają predyspozycje do wykonywanego zawodu.
Priorytetem nauczycieli jest ciągły rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach, kursach, warsztatach metodycznych oraz studiach podyplomowych. Dzięki podnoszeniu kwalifikacji nauczyciele wzbogacają swój warsztat pracy, który korzystnie wpływa na rozwój zainteresowań i uzdolnień dzieci. Przekłada to się także na charakter i specyfikę zajęć w przedszkolu, czyniąc je za każdym razem ciekawszymi, bogatszymi i bardziej interesującymi dla wychowanków. W takim miejscu dzieci czują się bezpiecznie i chętnie przychodzą do przedszkola.

Wszystkie nasze przedszkola oraz żłobki korzystają z aplikacji 4Parents.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA:
- 6:30 – 8:00 schodzenie się dzieci, zabawy dowolne – indywidualne i zespołowe służące realizacji pomysłów dzieci, zgodne z zainteresowaniami, w wybranych kącikach tematycznych, rysowanie, zabawy ruchowe, zabawy w kole i przy muzyce;
- 08:00 – 08:30 praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, wychowawczym i wyrównawczym; praca z dzieckiem zdolnym; indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju dziecka, indywidualne zajęcia z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; gry dydaktyczne, zabawy integracyjne;
- 08:30 – 09:00 czynności porządkowe w sali, ćwiczenia poranne, elementy integracji sensorycznej; zabiegi higieniczne;
- 09:00 – 09:30 śniadanie; wdrażanie do kulturalnego spożywania posiłków; mycie zębów
- 09:30 –11:45 zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową: realizacja zadań edukacyjnych, w różnych sferach aktywności dziecka, dostosowanych do jego możliwości (praca grupowa, zespołowa, indywidualna); działania inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci w sferze ruchowej, plastycznej, muzycznej, językowej, matematycznej; inspirowanie dziecka do podejmowania zabaw tematycznych, badawczych i ruchowych; zajęcia rewalidacji indywidualnej; zabawy zorganizowane i swobodne w sali przedszkolnej lub ogrodzie przedszkolnym oraz spacery i wycieczki;
- 11:45 – 12:00 czynności porządkowo – higieniczne, przygotowanie do obiadu;
- 12:00 – 12:30 obiad;
- 12:30 – 14:00 relaksacja przy muzyce: dzieci młodsze: odpoczynek poobiedni, leżakowanie połączone ze słuchaniem bajek; dzieci starsze: zabawy relaksacyjne, słuchowiska słowno-muzyczne; zajęcia dodatkowe: język angielski, gimnastyka korekcyjna, zajęcia logopedyczne, artystyczne, teatralne, taneczne, karate, judo; zindywidualizowana praca reedukacyjna;
- 14:00 – 14:15 podwieczorek; kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych;
- 14:15 – 17:00 kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy dydaktyczne, czytanie literatury dziecięcej; aktywność własna dzieci, zabawy ruchowe, układanki, gry, zajęcia w małych zespołach; zabawy integracyjne, zabawy w ogrodzie przedszkolnym; kontakty indywidualne z rodzicami (w miarę potrzeb i oczekiwań); czynności porządkowo – gospodarcze w sali.
Dyrektor: mgr Justyna Saletra
Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Pedagogika o specjalności Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z Rewalidacją dzieci z niepełnosprawnością umysłową, a także studiów licencjackich o specjalności Rewalidacja z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, Zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju. Posiadam certyfikat z zakresu Terapii Ręki – wspomaganie pisania i umiejętności motorycznych. Ukończyłam kurs uprawniający do prowadzenia zajęć Metodą Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne oraz kurs Treningu Umiejętności Społecznych.
Jestem doświadczonym nauczycielem z ponad 10 – letnim stażem pracy. W swojej pracy kieruję się wskazówkami współczesnego pedagoga i terapeuty rodzinnego Jespera Juula, dla którego „DZIECI SĄ WAŻNE”.
Doradca metodyczny mgr Barbara Luścińska
Pedagog, terapeuta, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem pracy. Absolwentka studiów magisterskich w zakresie Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz podyplomowych, w zakresie Zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, a także Terapii pedagogicznej, Kreatywności w pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym i przedszkolnym, deficytami rozwojowymi oraz Zarządzania oświatą i Zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatkowo ukończone kierunki to Oligofrenopedagogika oraz Edukacja i wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Jako doradca metodyczny pomaga tworzyć optymalne warunki dla rozwoju i nauki dzieci, wspierając merytorycznie i metodycznie wiedzę nauczycieli i ich umiejętności w kontekście realizacji celów i zadań jakie stoją przed placówkami Mini College. Jako dyrektor placówki w Kielcach organizuje i wdraża programy i procesy edukacyjne. Dba o to, by zarówno w edukacji, jak również w wychowaniu pozostawić dziecku przestrzeń dla jego własnych odkryć. Współtworzy przyjazne miejsce, w którym dzieci rozpoczynają swoją pierwszą edukację i gdzie pod serdeczną opieką wykwalifikowanej kadry z radością poznają świat, zdobywają nowe umiejętności. Życzliwa, otwarta i kreatywna dba o podnoszenie jakości pracy przedszkola w obszarze kształcenia, wychowania, opieki i organizacji. Współtworzy miejsca, w których dzieci czują się bezpieczne i szczęśliwe, gdzie panuje atmosfera szacunku i akceptacji, gdzie każdy czuje się potrzebny.
Nauczyciel i lektor: mgr inż. Katarzyna Lipa
Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego, przekładoznawstwa w Wyższej Szkole Umiejętności, finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz zarządzania na Politechnice Świętokrzyskiej. Jest współautorką i nauczycielem realizującym sztandarowy program przedszkola Mini College „Naukowe przedszkole”. Z wielkim zaangażowaniem dba o to, by „dociekanie naukowe” przedszkolaków stanowiło pełną atrakcji okazję do rozwijania szeregu umiejętności. Działaniom małych naukowców towarzyszy ekscytacja odkrywania oraz radość doświadczania. Program edukacyjny „Naukowe przedszkole” uzyskał patronat honorowy Ministra Edukacji Narodowej.
Troskliwa i serdeczna, jest idealną osobą do wprowadzania przedszkolaków w krainę języka obcego. Pragnie, aby zajęcia były dla dzieci przyjemną zabawą, a język angielski naturalnym sposobem porozumiewania się. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze koncepcje i metody, które sprawiają, że dzieci poznają świat wszechstronnie i wielozmysłowo. Ciepły, twórczy nauczyciel, który wykonuje swój zawód z wielką pasją i ogromnym sercem dla każdego dziecka.
NAUCZYCIEL mgr Małgorzata Karyś
Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Ukończyła również studia podyplomowe z Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Swoją przygodę w pracy z dziećmi zaczęła w liceum jako wolontariusz w świetlicy środowiskowej oraz wychowawca kolonijny. Doświadczenie zawodowe zdobywała również jako animatorka czasu wolnego dla dzieci. Ciągle podnosi swoje kwalifikacje, aby praca z dziećmi była jak najbardziej efektywna. Stara się tworzyć przyjazną i ciepłą atmosferę, aby każde dziecko czuło się w przedszkolu szczęśliwe i bezpieczne.
NAUCZYCIEL – TERAPEUTA SI mgr Marzena Kałuża
Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Specjalność pierwszego stopnia to Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z nauczaniem języka angielskiego. Studia magisterskie ukończyła na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z terapią pedagogiczną. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna oraz Pedagogika Specjalna – Edukacja i Wspomaganie Osób z Autyzmem i Zespołem Aspergera.
Rozpoczęcie pracy w zawodzie nastąpiło w grudniu 2016 roku.
Atutami charakteru jest cierpliwość, dokładność i wyrozumiałość. W pracy podąża za spontanicznością dzieci i ich entuzjazmem co sprawia, że praca z dziećmi jest nie tylko jej zawodem ale także ogromną pasją. Prywatnie mama 8-letniego Kornelka i 2-letniej Darii co sprawia, że rozumie potrzeby dzieci w różnym wieku i kieruje się indywidualnym podejściem do dziecka.
NAUCZYCIEL – LEKTOR J. ANGIELSKIEGO mgr Kamila Równiak

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, a także studiów licencjackich o specjalności edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z nauczaniem języka angielskiego na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Pracę z dziećmi rozpoczęłam kilka lat temu jako asystent wykładowcy na Uniwersytecie Dziecięcym Jana Kochanowskiego w Kielcach. Przez dwa lata pracowałam także jako nauczyciel języka angielskiego w szkole językowej. Zamierzam dalej doskonalić swoje kwalifikacje zawodowe poprzez udział w licznych warsztatach i szkoleniach. Jestem osobą życzliwą i uśmiechniętą, staram się zobaczyć w każdym dziecku wyjątkową osobę i zachęcić je do rozwijania jego indywidualnych talentów oraz mocnych stron.
Moim mottem, którym kieruję się w pracy jest myśl Konfucjusza:
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi działać – a zrozumiem i rozwinę skrzydła”.
NAUCZYCIEL mgr Agata Bęben
Jestem absolwentką studiów magisterskich o specjalizacji Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Swoje kwalifikacje zawodowe będę stale podnosić uczęszczając na studia podyplomowe, różne kursy i szkolenia.
Praca z przedszkolakami sprawia mi ogromną satysfakcję i radość. Podchodzę do każdego dziecka indywidualnie i naszą relację opieram na zaufaniu i szacunku.
NAUCZYCIEL mgr Agnieszka Naszydłowska-Jamioł
Jestem absolwentką studiów magisterskich Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku Pedagogika o specjalności Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna. Swoją wiedzę doskonaliłam podczas licznych szkoleń i kursów. Ukończyłam m.in. kurs trenerski memotechnik i szybkiego czytania, co umożliwia mi wprowadzanie innowacyjnych metod nauczania dzieci i młodzieży, z którymi pracuję od kilkunastu lat. Jestem osobą otwartą, cierpliwą, opanowaną i uśmiechniętą.
NAUCZYCIEL: mgr Natalia Konieczna
Jestem absolwentką Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach gdzie ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna. Posiadam również licencjat z dwóch specjalności pedagogiki – Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną oraz Gerontologii społecznej.
Regularnie uczestniczę w szkoleniach i warsztatach, aby poszerzać swoją wiedzę i na bieżąco wdrażać nowoczesne, skuteczne metody nauczania. Inspiruje mnie możliwość odkrywania nowych sposobów pracy z dziećmi, które uczą mnie cierpliwości, empatii i kreatywności. Relacje z dziećmi buduję na zaufaniu, szacunku i otwartości, ponieważ uważam, że te wartości są kluczowe w procesie edukacyjnym. Wierzę, że każde dziecko ma w sobie ogromny potencjał, który można wydobyć dzięki odpowiedniemu wsparciu i atmosferze sprzyjającej rozwojowi.
NAUCZYCIEL: mgr Anna Stańczyk
Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna w Staropolskiej Akademii Nauk Stosowanych w Kielcach. Obecnie kontynuuję naukę na studiach podyplomowych na kierunku Edukacja i Terapia Osób z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu w Instytucie Studiów Podyplomowych w Warszawie.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam podczas odbywania praktyk w przedszkolu i szkole podstawowej. Nieustannie rozwijam swoje kompetencje zawodowe, dążąc do doskonalenia swoich umiejętności i podnoszenia jakości swojej pracy. Praca z dziećmi od zawsze była moim największym zawodowym marzeniem, a możliwość wspierania ich rozwoju i edukacji przynosi mi ogromną satysfakcję oraz poczucie spełnienia. Wierzę, że moje zaangażowanie i pasja pomagają dzieciom osiągać sukcesy zarówno w nauce, jak i w życiu codziennym.
NAUCZYCIEL: mgr Sara Wiraszka
Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz studiów magisterskich na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas prowadzenia gromady zuchowej w Związku Harcerstwa Polskiego oraz w trakcie praktyk studenckich w szkołach podstawowych i przedszkolach. Bardzo lubię pracę z dziećmi, sprawia mi ogromną radość i daje wielkie możliwości rozwoju.
Nauczyciel: mgr Dominika Adamus
Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna
i Przedszkolna. Swoje kwalifikacje zawodowe będę stale poszerzać poprzez uczestnictwo w różnych kursach, szkoleniach i studiach podyplomowych. Obecnie kontynuuje kształcenie na studiach podyplomowych z zakresu Edukacji, terapii i wspomagania osób ze spektrum autyzmu. Jestem osobą empatyczną, zaangażowaną i pełną pasji. W pracy z dziećmi stawiam na indywidualne podejście, twórcze metody nauczania i budowanie pozytywnej, bezpiecznej atmosfery, która sprzyja rozwojowi emocjonalnemu i intelektualnemu każdego dziecka.
Nauczyciel: mgr Agnieszka Gola
Absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Obecnie kontynuuje kształcenie na studiach podyplomowych z zakresu edukacji, terapii i wspomagania osób ze spektrum autyzmu, poszerzając swoją wiedzę i umiejętności, aby jeszcze lepiej wspierać rozwój dzieci.
Podczas studiów odbywałam liczne praktyki zawodowe, które pozwoliły mi zdobyć cenne doświadczenie w pracy z najmłodszymi. Pracowałam również jako animatorka czasu wolnego, dzięki czemu doskonale wiem, jak łączyć naukę z zabawą i sprawiać, by każde dziecko czuło radość ze wspólnego spędzania czasu.
Nieustannie dążę do podnoszenia swoich kwalifikacji, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, aby zapewnić dzieciom jak najlepsze warunki do rozwoju. W pracy kieruję się cierpliwością, empatią i zaangażowaniem, dbając o to, by każde dziecko mogło rozwijać swoje talenty, odkrywać świat i czuć się ważne w przedszkolnej społeczności.
